Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Robin Andersson - 24 mars 2013 18:00

Idag skulle älskling åkt hem men för några timmar sedan så kom min mamma in i mitt rum och sa något som gjorde mig och min älskling jätte glada, hon får stanna tills imorgon :D <3.Så jävla underbart att få sova med dig en natt till älskling. 

jag älskar dig min finaste ängel, jag kan inte leva utan dig min finaste Mickaela Camilla Marianne Hansson<3333 

 

Nu är det Mickaela som skriver lite till min finaste pojkvän<3, du är mitt allt och jag älskar dig så otroligt mkt <3. när jag såg dig första gången så fick jag en klump i magen och ville inte släppa dina goa kyssar som du gav mig=)- du är värdens finaste och den mest underbaraste killen som finns<3. utan dig så kan jag inte leva, du har gjort mitt liv till den bästa älskling<3. tack för att jag får vara din och tack för att du vill vara min<3 :D. du är verkligen den som betyder mest :D:D<3. du och jag det är så det ska vara älskling, förstå det nu att jag bryr mig om dig jävligt mkt och jag vill alltid att du ska må bra och vara lycklig:D , du är den jag är lyckligast med och jag älskar dig som att vi vorre gifta för länge sen:D<3. känns som vi har vart tillsammans i flera flera år men det är snart 1 år mellan oss helt underbart<333, du och jag<333.. det kan ingen    förstöra <3333. älskar dig Robin Mattias Andersson<333min finaste fästman<333333

Av Robin Andersson - 24 mars 2013 00:48

Vart med min flickvän i helgen, och i fredags fyllde jag 22 år och jag och hon va ute på krogen med två  killkompisar också :D. det va riktigt kul :D. men blev så jävla full :P. haha XD. sen idag så har jag och min tjej vart hemma själva hos mig och haft det jätte mysigt :D. har alltid så roligt och mysigt med henne :D<3. hon betyder mycket för mig min finaste tjej :D<3. och sen idag så färjade vi håret också :D jätte nöjd blev jag :D och Mickan tyckte jag blev jätte snygg i brunrött hår :D. <3. min tjej blev snygg hon också :D<3. nu ligger vi i sängen och bara tar det lungt :D. imorgon, ska vi ta det lungt och sen på kvällen ska hon åka hem :( tråkigt men så är det när man bor så långt i från varandra, men vi ses ju snart igen som tur är :D. nu är det inte så långt kvar tills hon tar studenten:D och jag ska med henne på balen den 30 april:D:D ska bli så jävla kul vi ska dansa och ha mysigt bara jag och hon :D<3. i lördagas va det 11 månader och 1 vecka mellan oss :D inte långt kvar tills det är ett år mellan oss åren och dagarna går fort som fan :D<3., Nu har jag inte så mkt mer att skriva, men skriver no mer imorgon :D Hej då bloggen så länge :D. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards