Direktlänk till inlägg 26 januari 2013

till min fästmö

Av Robin Andersson - 26 januari 2013 19:14

Den dagen då jag fick chat meddelande att du tyckte att jag var en snygg kille så blev jag glad och mitt hjärta hoppade över ett slag, då jag fick mitt första svar från dig så blev jag jätte glad och jag kunde inte låta bli att fortsätta skriva med dig <3 , jag älskar dig mest av allt i hela världen , du är min ängel från ovan <3 , vill att det allatid ska vara du och jag tills vi båda dör älskling , med dig är jag alltid lycklig.

 

Att dela mitt liv med dig är en av mina största drömmar älskling. det finns inget som beskriver om hur mycket du betyder för mig älskling <3, du är det finaste i mitt liv, utan dig kan jag inte leva <33 . 

 

När jag träffade dig första gången så pirrade det i hela kroppen , jag skulle träffa min finaste tjej någonsin , den jag ska dela mitt liv med tills jag dör, det finns inget som kan beskriva min kärlek till dig min finaste ängel, jag kan inte leva utan dig, och när jag kysste dig första gången så fick jag en rysning i hela kroppen <3 , jag ville bara hålla kvar och aldrig släppa taget , vi höll varandra i händerna och det kändes redan då att vi var tillsammasn , jag började att älska dig reda innan vi blev tillsammans, jag ångrar inte att jag blev ihop med dig älskling <33 , du är min finaste tjej på denna jorden , bättre tjej är svårt att få , du är så jävla underbar, dessa orden kommer från mitt hjärta , jag kan inte leva utan dig <3, det går bara inte för jag älskar dig mer än allt <3.

 

Än idag är jag fortfarande lika nykär som jag var för snart 10 månader sedan , och nu är vi dessutom förlovade i över 2 månader, och jag ångrar det inte, jag har förlovat mig med rätt tjej , du är den tjejen jag vill ha barn med och gifta mig med älskling, du gör min dag ljus och jag är så lycklig tillsammans med dig. 

 

Jag vill bara säga att du är det finaste jag har <3 , det finns inte någon tjej som dig <3 , jag är glad att du kom in i mitt liv <3 , jag älskar dig Mickaela Camilla Hansson. 

Mickaela + Robin = evig kärlek föralltid,. Love you for ever and ever. <33333333333333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin Andersson - 11 september 2013 07:23


En ny dag har börjat det är onsdag , då är det fotbollsträning ...

Av Robin Andersson - 2 september 2013 21:28

Hej bloggen , det har gått ännu en tid sedan jag var här inne och skrev, det har hänt så mycket under denna tiden medans jag har varit borta , jag har inget haft tid att skriva här , men tänkte nu att jag ville skriva ett par rader här till min finas...

Av Robin Andersson - 8 juni 2013 17:13

Hej bloggen :) det har nu gått ännu en lång tid sedan jag skrev här , jag är fortfarande ihop och förlovad med samma finaste tjej som finns , snart ska denna finaste tjej följa med mig och mina föräldrar på semester på Öland i en vecka , men innan ...

Av Robin Andersson - 19 maj 2013 22:32

Hej bloggen :) , det är ett tag sedan jag skrev här nu :/. Det har hänt lite saker sen senast . Det ena är att jag har tagit kontakt och hälsat på min biologiska mamma och mormor :). Jag har varit hos henne över helgen med min älskling ...

Av Robin Andersson - 24 april 2013 15:56

Snart är det dax , jag ska med min älskling till hennes bal

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards