Alla inlägg under april 2013

Av Robin Andersson - 24 april 2013 15:56

Snart är det dax , jag ska med min älskling till hennes bal <333333, vi ska ha det så underbart mysigt , plus att denna magiska kväll kommer vi att fira våran ett års dag vi hade den 16:e april :) <333333, jag älskar dig mest av allt mickaela hansson <33333, du är allt mitt liv behöver och allt som mitt liv har väntat på <3333333

Av Robin Andersson - 19 april 2013 07:55

Hopp då ska man åka till Lysekil idag och sedan imorgon till norge men sedan på söndagen åker jag hem igen beroende på om busskorten kommer , men ett problem , hur fasen kommer jag hem från Lysekil , har ju inte tillräckligt med pengar på korten , kag fattar inte hur min kusin tänkte :@, men men inte mina pengar som ska gå åt för att komma hem , men att finns det så att mamma har satt in pengar på mitt bank kort så får jag ta det på Lysekilsbussen till Gbg och sedan åka med busskorten från Göteborg till Kungsbacka och från Kungsbacka till frillesås , åhhhhh, fan vad jag saknar min älskling :'(:'(:'(;'(:'(:'(:'(:'(, vill vara me dig älskling , men det är inte så jätte långt kvar tills vi ses <33333, det är snart dags för studentbal :) <33333, jag älskar dig mest av allt i hela världen älskling , det ska för alltid vara du och jag älskling <33333333, du är det finaste i mitt liv <333333333

Av Robin Andersson - 14 april 2013 20:07

Jag saknar dig min finaste älskling :'(:'(:'( jag längtar efter dig som fan älskling , vill vara hos dig nu älskling <3333:'(:'(:'(:'(, du betyder allt för mig älskling <333333:'(:'(:'(:'(:'(:'(, jag är så glad att du och jag är tillsammans <33333, du är så saknad :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(, älskar dig mest av allt i hela världen älskling , du betyder mest av allt älskling <33333333333

Av Robin Andersson - 9 april 2013 13:56

jag saknar dig älskling :'(:'(:'(, du betyder allt för mig , jag vill bara vara med dig , du är det finaste jag någonsin har fått i mitt liv , älskling jag vill inte vara utan dig så här <333:'(:'(:'(:'(:'(:'(, vi måste vänta så länge för att vi ska kunna ses ;'(:'(:'(:'(:'(, det gör så ont i mig att behöva vänta så länge :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(, vill bara att du ska veta att jag älskar dig mest av allt i hela världen , från månen runt 5 varv och tillbaka till jorden 5 varv 5 miljarder gånger , du betyder precis allt för mig min mickaela hansson <3333333333

Av Robin Andersson - 6 april 2013 15:47

Hej bloggen , sitter och funderar på vad man ska göra denna soliga dag, så tänkte skriva ett par rader här. Jag sitter här hos en kompis i Varberg , men vi har svårt att komma på vad man ska hitta på att göra , min älskling har hjälpt kompisen att försöka sälja lite kläder som han ska göra sig av med , jag själv sitter och tänker på vad man kan hitta på , kompisen är snäll och väldigt trevlig :) , han ställer upp ofta :). Igår fick jag tio rosor av min finaste älskling <333, och då friade hon till mig och jag sa ja :) <3333333, så nästa sommar 2014 ska jag gifta mig med min älskling <3333333333

Av Robin Andersson - 3 april 2013 13:57

Jag har firat påsk med älskling , det har varit så mysigt <33333333, vi har varit i Varberg hos en killkompis :) , här om dan så trampade jag snett och skadade foten , igår var jag,älskling och kompisen marcus på akuten i Varberg där vi skulle kolla upp min fot.

Vi fick sitta där i 4 och en halv timma för att till sist få svaret, när en kvinnlig sköterska kallade och vi gick efter öppnade hon dörren till gipsrummet , då åkte hjärtat upp i handgropen, fick en sån obehaglig känsla i kroppen för trodde verkligen efter att det hade gått så många timmar att det skulle sluta med att jag skulle gå på kryckor och gipsa om foten. Men det slapp jag , jag hade tur , det var bara en ben flisa som hade låtsat , var så rädd att det skulle sluta med kryckor :( , men men jag slapp det :), det var ett skönt besked man fick från läkarna :) , man kunde andas ut.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards