Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

ny vecka nya händelser

Av Robin Andersson - 25 mars 2013 13:30

Nu är det måndag igen , en helt ny vecka har inletts, fullt med nya möjligheter, älsklingen har varit hos mig och firat min fördelsdag , man har ju fyllt 22 år. 

Det börjar närma sig påsk och sedan så ska älsklingen och jag på bal den 30:e april och sedan 8:e maj tar älskling studeten, hon är riktigt taggad över detta och förväntansfull. 

 

Hoppas att jag och min tjej snart kan träffas igen, även om det var imorse hon åkte hem, det känns tomt och ensamt när hon åker , det är som att hon alltid måste vara bredvid mig vart jag än är

 

Man har dessutom snart 1 år med denna underbaraste tjejen. Hon betyder verkligen allt för mig , mitt hjärta slår snabbt och hårt för henne, jag skulle kunna dö för henne. hon betyder verkligen allting som jag har i mitt liv, den kärlek jag känner för henne är obeskrivnig , den kommer aldrig att slockna ,den må föralltid brinna, den kärlekslåga som värmer upp själen och kroppen, livetär så underbart när man har henne vid sin sida. 

 

När hon inte är med mig, så är allting jobbigt, mitt hjärta skriker efter henne ,det gör ont i hela kroppen. Man är ledsen för att man saknar henne , hon är verkligen allt det mitt liv behöver , hon har den trygga famn som jag behöver för att må bra, hon är den enda tjejen som får mig att må bra, du är mitt allt Mickaela Camilla Marianne Hansson, utan dig vandrar jag inte på denna jord, utan dig slår inte mitt hjärta , utan dig rinner inte blodet i mina ådror, utan dig är jag inte hel , utan dig är det bittert och ensamt. 

 

Att få höra din röst värmer mig och gör mig lugnare, jag sitter alltid vart jag än är , så tänker jag på dig älskling , fan du är så fin och underbar, du har gjort mitt liv värt att leva, tack för att du finns och för att du och jag delar livet <3333333333333, vi ska alltid vara tillsammans, så är det bara,  vi är skapta för varandra, du är den första jag tänker på när jag vaknar och den första jag tänker på innan jag somnar , tack älskling för att duhar valt mig och att jag får vara din, 

 

JAG ÄLSKAR DIG MIN FINASTE ÄNGEL, ROBIN

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin Andersson - 11 september 2013 07:23


En ny dag har börjat det är onsdag , då är det fotbollsträning ...

Av Robin Andersson - 2 september 2013 21:28

Hej bloggen , det har gått ännu en tid sedan jag var här inne och skrev, det har hänt så mycket under denna tiden medans jag har varit borta , jag har inget haft tid att skriva här , men tänkte nu att jag ville skriva ett par rader här till min finas...

Av Robin Andersson - 8 juni 2013 17:13

Hej bloggen :) det har nu gått ännu en lång tid sedan jag skrev här , jag är fortfarande ihop och förlovad med samma finaste tjej som finns , snart ska denna finaste tjej följa med mig och mina föräldrar på semester på Öland i en vecka , men innan ...

Av Robin Andersson - 19 maj 2013 22:32

Hej bloggen :) , det är ett tag sedan jag skrev här nu :/. Det har hänt lite saker sen senast . Det ena är att jag har tagit kontakt och hälsat på min biologiska mamma och mormor :). Jag har varit hos henne över helgen med min älskling ...

Av Robin Andersson - 24 april 2013 15:56

Snart är det dax , jag ska med min älskling till hennes bal

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards