Direktlänk till inlägg 3 april 2013

Påsk med älskling

Av Robin Andersson - 3 april 2013 13:57

Jag har firat påsk med älskling , det har varit så mysigt <33333333, vi har varit i Varberg hos en killkompis :) , här om dan så trampade jag snett och skadade foten , igår var jag,älskling och kompisen marcus på akuten i Varberg där vi skulle kolla upp min fot.

Vi fick sitta där i 4 och en halv timma för att till sist få svaret, när en kvinnlig sköterska kallade och vi gick efter öppnade hon dörren till gipsrummet , då åkte hjärtat upp i handgropen, fick en sån obehaglig känsla i kroppen för trodde verkligen efter att det hade gått så många timmar att det skulle sluta med att jag skulle gå på kryckor och gipsa om foten. Men det slapp jag , jag hade tur , det var bara en ben flisa som hade låtsat , var så rädd att det skulle sluta med kryckor :( , men men jag slapp det :), det var ett skönt besked man fick från läkarna :) , man kunde andas ut.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin Andersson - 11 september 2013 07:23


En ny dag har börjat det är onsdag , då är det fotbollsträning ...

Av Robin Andersson - 2 september 2013 21:28

Hej bloggen , det har gått ännu en tid sedan jag var här inne och skrev, det har hänt så mycket under denna tiden medans jag har varit borta , jag har inget haft tid att skriva här , men tänkte nu att jag ville skriva ett par rader här till min finas...

Av Robin Andersson - 8 juni 2013 17:13

Hej bloggen :) det har nu gått ännu en lång tid sedan jag skrev här , jag är fortfarande ihop och förlovad med samma finaste tjej som finns , snart ska denna finaste tjej följa med mig och mina föräldrar på semester på Öland i en vecka , men innan ...

Av Robin Andersson - 19 maj 2013 22:32

Hej bloggen :) , det är ett tag sedan jag skrev här nu :/. Det har hänt lite saker sen senast . Det ena är att jag har tagit kontakt och hälsat på min biologiska mamma och mormor :). Jag har varit hos henne över helgen med min älskling ...

Av Robin Andersson - 24 april 2013 15:56

Snart är det dax , jag ska med min älskling till hennes bal

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards